reklama

Fotky z pláže

V poslednom článku som sľúbil, že vám ukážem fotky z pláže z dovolenky v Egypte. Vybral som tie najcharakteristickejšie, aby som čo najlepšie opísal atmosféru tejto pláže.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (13)

Pohľad na pláž hotela Hilton Long Beach "spoza buka". Táto "dlhá pláž" má dĺžku asi 1 km.

Obrázok blogu

V podvečer, keď vietor ustal, bola hladina v tejto zátoke ako zrkadlo.

Obrázok blogu

A takto fúkalo celé dni. Niekomu to aj vadilo. Ale keď sme mali bezveterný deň, pochopili, že vietor je kamarát.

Obrázok blogu

Toto je vyústenie spomenutej zátoky do mora. Počas odlivu sa menila na jazero. Na oblohe je najväčší oblak aký sme v Egypte videli.

Obrázok blogu

Niektorí trávili dni takto:

Obrázok blogu

U nás bývajú na oblohe oblaky. V Egypte akurát slnečníky, aj to len niekde.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
Obrázok blogu

Čajka striehne na korisť.

Obrázok blogu

Na konci pláže som narazil na tieto čajky. Približovať som sa musel v sede vo vode po krk, aby som ich nevyplašil. Aj tak tie najbližšie odleteli. Takže som potom čakal asi hodinu v tej vode a s foťákom pri oku, kým sa osmelili priblížiť asi na 3 metre.

Obrázok blogu

Tie hnedé pásy vo vode sú koraly. Sú krásne, a tie ryby. Bohužiaľ, nemal som podvodný foťák.

Obrázok blogu

Voda bola teplá ako kakao, takže aj takto sa dalo oddychovať.

Obrázok blogu

Aj takéto letky tam lietali, ktovie kam sa sťahovali?

Obrázok blogu
Obrázok blogu

Takže to boli fotky z pláže. Dúfam, že sa tento rok dostaneme k vode aj na Slovensku.

Nabudúce ukážem možno fotky z výletu loďou po Červenom mori :O)

Roman Kamas

Roman Kamas

Bloger 
  • Počet článkov:  33
  •  | 
  • Páči sa:  6x

Prémioví blogeri

Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu