reklama

Záhrada - foto

Ako som dokumentoval záhradu mojej mamy, došli mi baterky vo foťáku. Naučeným pohybom som vytiahol náhradné a šup do stroja. Musím sa priznať, že nápis na displeji aparátu ma dosť zaskočil: Prázdne betérie.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (19)

Bol som presvedčený, že sú nabité. Neboli. 

A to znamenalo koniec fotografovaniu. Keďže používam tužkové batérie, ich nabitie trvá 14 hodín :o(

Ale pár fotiek som predsa stihol nafotiť. Okrem našich rastlinných obyvateľov záhrady som stretol aj pár navštevníkov zo živočíšnej ríše.

Takže ukážem to čo som stihol.

Kala:

Obrázok blogu

Turci:

Obrázok blogu

Šafrán:

Obrázok blogu

A teraz návštevy.

Chrobák v náprstníku:

Obrázok blogu

Chrobák v hlave:

Obrázok blogu

Včielka maká v čakanke:

Obrázok blogu

Chrobák v kôpre:

Obrázok blogu

Ešte raz:

Obrázok blogu

 A potom došli tie baterky :o(

Musím si na to dávať pozor.

A to som ešte Janovi Babaríkovi sľúbil, že mu odfotím jeho rodnú hrudu. Sorry Jano, next time.

Roman Kamas

Roman Kamas

Bloger 
  • Počet článkov:  33
  •  | 
  • Páči sa:  6x

Prémioví blogeri

Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu