reklama

Fotky z botanickej záhrady

Pôvodne to mali byť fotky k článku z botanickej záhrady, ale po udalostiach, ktoré sa mi dnes stali práve v botanickej záhrade som sa rozhodol ich uverejniť oddelene.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (19)

Najprv som chcel pridať aj názvy týchto rastlín, ale uvádzané boli len v latinčine. Aj som si ich začal ku každej fotke nahrávať ako zvukovú nahrávku, no potom som došiel na to, že ich aj tak nebudem vedieť napísať, tak som to nechal tak.

Obrázok blogu
Obrázok blogu

Toto je lekno:

Obrázok blogu

Adela ešte nevečerala, preto je taká chudá:

Obrázok blogu
Obrázok blogu

Tomuto hovorím špicaté kozy:

Obrázok blogu
Obrázok blogu

Toto mi pripomína vajíčka votrelca:

Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Roman Kamas

Roman Kamas

Bloger 
  • Počet článkov:  33
  •  | 
  • Páči sa:  6x

Prémioví blogeri

Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu