reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Roman Kamas

Roman Kamas

Bloger 
  • Počet článkov:  33
  •  | 
  • Páči sa:  6x
reklama

Fajky

Ako som písal knihu o fajkách, 4. časť

Roman Kamas

Ako som písal knihu o fajkách, 4. časť

V predchdzajcich častiach som hovoril o fajkch a tabaku. Vieme už aj to, že fajčenie fajky nie je tak bezproblmov činnosť ako fajčenie cigariet a treba dosť veľa vedieť, aby sme docielili želan efekt relax, pocit kľudu, vyrovnanosti, proste pžitok. Prve tomuto, rznym radm ako na to, a ako nie, sa venuje tto časť. Verm, že vm bude na osoh a hlavne začiatočnkom pomže vyvarovať sa rznych chb.

  • 1. máj 2005
  • Páči sa: 1x
  • Prečítané: 9 857x
  • 56
Ako som písal knihu o fajkách, 3. časť

Roman Kamas

Ako som písal knihu o fajkách, 3. časť

V prvch dvoch častiach som psal o vode, dvode a o fajkch. Teraz prichdzame k podstate, k tabakom. Aj keď fajka je žasn a krsna vec, predsa je to len lyžica k pudingu. Puding je dležitej. Preto je tretia časť cel venovan neuveriteľnm chutiam, omamnm armam. Pre robotnka z lomu, pre dmy z vyej spoločnosti, pre mladch, dynamickch mužov, pre každho sa d vybrať to prav. (Pripomnam, že ide o tret diel knihy, ktor som napsal v roku 1998, preto nie vetky informcie musia byť aktulne. Viac o tom v predchdzajcich dieloch).

  • 23. apr 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 7 345x
  • 5
Ako som písal knihu o fajkách, 2. časť

Roman Kamas

Ako som písal knihu o fajkách, 2. časť

V roku 1998 som sa stal vnivm fajčiarom fajky. Spsobil to jedin, dobre napsan člnok v časopise. Bohužiaľ, narazil som na množstvo problmov spsobench nedostatkom informci, nemohol som o fajčen fajky njsť nič. Po počiatočnch problmoch som sa horko - ťažko dostal k nejakm informcim z rznych zdrojov. Aby som pomohol sebe aj svojim nastvajcim kolegom, rozhodol, že napem knihu o fajkch. Tak sa aj stalo. Kamart mi sľbil, že ju zaves na internet, to sa už neudialo. Kniha dodnes ležala v uflku (na hard disku) a videlo ju len pr ľud. Preto by som využil možnosti, ktor mi tento blog dva a uverejnil tu jej prv časť. Knihu uverejňujem v originlnej podobe z roku 1998, bez dodatočnch prav (predsa si už zasluhuje ctu a ani času nie je toľko). Odvtedy sa mnoho s informovanosťou v tejto oblasti zmenilo, aj ja sa na niektor veci dnes pozerm inak, preto prosm, aby st

  • 14. apr 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 13 669x
  • 3
Ako som písal knihu o fajkách

Roman Kamas

Ako som písal knihu o fajkách

V roku 1998 som sa stal vnivm fajčiarom fajky. Spsobil to jedin, dobre napsan člnok v časopise. Bohužiaľ, narazil som na množstvo problmov spsobench nedostatkom informci, nemohol som o fajčen fajky njsť nič. Po počiatočnch problmoch som sa horko - ťažko dostal k nejakm informcim z rznych zdrojov. Aby som pomohol sebe aj svojim nastvajcim kolegom, rozhodol, že napem knihu o fajkch. Tak sa aj stalo. Kamart mi sľbil, že ju zaves na internet, to sa už neudialo. Kniha dodnes ležala v uflku (na hard disku) a videlo ju len pr ľud. Preto by som využil možnosti, ktor mi tento blog dva a uverejnil tu jej prv časť. Ak sa bude pčiť, mže vyjsť na pokračovanie cel kniha. Knihu uverejňujem v originlnej podobe z roku 1998, bez dodatočnch prav (predsa si už zasluhuje ctu a ani času nie je toľko). Odvtedy sa mnoho s informovanosťou v tejto oblasti zmenilo, aj ja sa

  • 11. apr 2005
  • Páči sa: 1x
  • Prečítané: 7 485x
  • 23
reklama
SkryťZatvoriť reklamu